DW Creative en uformell møteplass med faglig innhold.
Temaet for årets DW Creative er merkevarebygging. Hvordan bygger man en personlig merkevare eller for bedrifter?
Simen Ringen har de siste 6 årene har gjort alt fra å skyte konserter for noen av Nordens største artister, til å være sosiale medier ansvarlig for 71 Grader Nord Kjendis. Etter 2,5 år på TRY-huset og 2 år i Askeladden & Co, jobber Ringen nå som kreativ rådgiver for Petter Stordalen.
Kristine driver Harket Communication og brenner for å gjøre sosiale medier enkelt å forstå, for alle. Hun jobber til daglig med å hjelpe bedrifter å bygge merkevare, og gjøre den synlig, på sosiale medier.
Ole Magnus Halvorsen er markedssjef i selskapet Aclima.
Aclima er en produsent og leverandør av ullbekledning til friluftsliv, Forsvar, politi og redningstjenester.Bedriften har hatt stor vekst og er nå en ledende merkevare internasjonalt innenfor sin kategori. Siden 2017 har Ole Magnus Halvorsen ledet markedsarbeidet og bedriften ble i år kåret som «Årets Merkevarebygger» av Norsk Industri.